Altijd goed. Kindje is weer gelukkig met zijn geknipte haar en ziet de kapper als een leuk uitstapje omdat hij tussendoor mag spelen en kletsen. Het is zeer aan te raden om je kind hier voor het eerst te laten wennen aan de kapper.
Styling door Leontine•Kinderen knippen
Kelly•ongeveer 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Heeft veel geduld met onrustige kids. En knipt heel snel en mooi in model
Styling door Leontine•Kinderen knippen
Jessica•ongeveer 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Leuk pand, gezellig! Ambitieuze gezellige vrouw die echt wilt zorgen voor de klanten. Knipt prettig en pijnloos. Lekker snel, maar wel zorgvuldig dat je niet bang bent dat er teveel af gaat als je dit niet wilt.