Het is elke keer een feestje voor Rozemarijn en het is prima zo!!
Styling door Leontine•Kinderen knippen
Rozemarijn•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Top!
Styling door Leontine•Kinderen knippen
Anna•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
De sfeer is gezellig en informeel. Leontine is een super leuke vrouw, luistert goed naar je wensen en werkt heel professioneel, met natuurlijke verf (veel beter voor je haar!). Zeer betaalbaar.
Styling door Leontine•Vrouwen kleuren
Margje•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Ontzettend fijne plek!
Styling door Leontine•Mannen knippen
fen mooij•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Knusse zaak met een vriendelijke kapster. Denkt goed met je mee, doet niet zomaar dingen zonder te vragen (wat naar mijn ervaring andere kappers wel doen) en is hartstikke gezellig! Super blij met het resultaat en tot de volgende keer :)