Tevreden resultaat, aardig personeel en fijne sfeer voor een redelijke prijs.
Styling door Leontine•Vrouwen knippen
Pascal•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel fijn geknipt, de kapster had veel oog voor detail en wist precies de stijl te knippen die ik voor ogen had. Tevens fijne gesprekspartner :). Ze geeft veel aandacht en neemt de tijd voor je.
Styling door Leontine•Vrouwen knippen
Valeria•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Leontien is zo goed met mijn krullen. Eindelijk iemand die mijn haar snapt.
Super tevreden.