WoW, ik kwam voor een ontspanningsmassage, maar kwam 'herboren' terug. Di stelt je volledig op je gemak, neemt alle tijd voor je en geeft je een 'goddelijke' massage. Ik had vaak last van mijn onderrug, hij herkende dat meteen en sinds mijn bezoek nooit meer last van gehad. En dat voor een ontspanningsmassage. Wat een aanwinst voor Rotterdam, deze charmante salon aan de Nieuwe Binnenweg!
Robert•ongeveer 9 jaar geleden
Di's is een super fijne behandelaar
Voelt bijzonder goed aan waar de klachten zitten.
Een goede luisteraar en adviseur .
JJ v Kampen•ongeveer 9 jaar geleden
Het was heerlijk. Precies wat ik nodig had. Een nieuw begin ...en wat voor 1. Nog nooit zo fijn gevoeld in mijn eigen lijf...absoluut voor herhaling vatbaar. Niet alleen fijne handen...ook een heel fijn mens...bedankt D!
Behandeling door Diederick DGVKAMPEN@GMAIL.COM•Therapeutische massage
Jip Gerlofsma•ongeveer 9 jaar geleden
Geverifieerde review
Fantastisch! Fijne sfeer, fijne masseur. Ik ga zeker nog een keer!
Anoniem•ongeveer 9 jaar geleden
Geverifieerde review
Erg goede massage gehad, hij voelt goed aan waar de spanning zit, geeft tips mee en de infra rood lamp bij de massage is heerlijk!