Meer gekregen dan waarvoor geboekt !
Hele vriendelijke, kundige en zorgzame masseur, kortom geweldig!
Anoniem•meer dan 9 jaar geleden
Geverifieerde review
Super Schoon en mooi salon
Ik heb voor 3de keer geboekt na iede uur massage krijgt ik weer energie Ben heel blij met massage en Ben van mijn rug Klachten af.
Ik Zou iedereen aanraden.
Super bedankt voor aandacht en heel fijne massage
Anoniem•meer dan 9 jaar geleden
Gezellige sfeer, aardige, bekwame man en een hele fijne behandeling (microdermabrasie). Voelde me meteen op mijn gemak! Ik kom zeker terug.
Anoniem•meer dan 9 jaar geleden
Geverifieerde review
Mooie warme salon van een hele lieve en warme persoonlijkheid!! Di-s is een salon waar je je direct thuis voelt. De massage die ik kreeg was een intuïtieve massage. Di wist bij mij direct de pijnpunten te vinden, zowel lichamelijk als emotioneel. Het was top en een echte aanrader!
Anoniem•meer dan 9 jaar geleden
De behandeling heb ik enorm prettig ervaren. Proffesioneel te werk en ik kreeg tijdens de behandeling waardevolle tips. Ik ben zeer tevreden en kom zeker terug!