Voor het eerst een hot stone massage... echt niet verkeerd... voelt lekker en zeer onspannend. Overall ontspannen en relaxed de deur uit. Thnx D.. Grtjes, Ron.
Anoniem•meer dan 10 jaar geleden
Uitstekende behandeling, we waren iets te laat door file maar werd zonder problemen iets verzet. Nieuwe zaak, maar fijn ingericht en een goede massage!
Daniel•meer dan 10 jaar geleden
Voor het eerst een intuïtief massage ontvangen. Als massage fan kan ik zeggen dat dit 1 van de beste massages is die ik tot nu toe heb mogen ontvangen! Waarvoor dank Diederick!
Diederick•meer dan 10 jaar geleden
Absoluut een aanrader! Diederick is kundig en daarnaast een hele prettige persoon in de omgang. De massage was 90 minuten pure ontspanning en absoluut voor herhaling vatbaar.
Anoniem•meer dan 10 jaar geleden
Voor het eerst hier een massage geboekt.
Het was een stevige maar ook een ontspannende massage. Zal zeker binnenkort nog een massage boeken.