De massage was geweldig! Heel fijn om te voelen dat iemend je lichaam serieus neemt.
Wel een ietswat wankel krukje om de bank mee op te komen, maar verder echt top!
Soms kippevel van de goede massage.
Alleen spijt dat ik een half uur heb geboekt ipv een uur. Hier ga ik zeker terugkomen!!
Anoniem•meer dan 10 jaar geleden
Geverifieerde review
Dit is echt iemand met gevoel voor het masseren!
Ik ben zelf ook masseuse en een stevige en ontspannende hand!
En tijd en aandacht voor je, wat ik ook heel belangrijk vind.
Prijs kwaliteit ook top!
En een ontzettende lieverd die Diederick!
Als ik toe ben aan een massage denk ik niet eerst aan de thermen maar aan Di-s!!
babette•meer dan 10 jaar geleden
Ik had een massage geboekt bij Di-s. Het was echt fantastisch!!!
Zodra je binnenkomt wordt je ontvangen met een warm onthaal. Di zorgt ervoor dat je je gelijk op je gemak voelt. Hij masseert erg goed en neemt ook echt de tijd voor je... Zo goed had ik me na een massage al lang niet meer gevoeld!!! Ik kom zeker terug....
Anoniem•meer dan 10 jaar geleden
Prettige massage, voelde me welkom en gelijk om mijn gemak heerlijk om zo de feestdagen te beginnen. Absolute aanrader!
Anita•meer dan 10 jaar geleden
Geverifieerde review
een goede sfeer met een relaxte omgeving met goede muziek. de behandeling zelf geeft aanleiding om de volgende week terug te willen komen. kan de knipkaart aanraden.
ik had di zelf. hij is goed en bovendien heel aardig