Vorige week een microneedling, zalm DNA en peeling behandeling gehad bij Willem. Ik ben super tevreden met het resultaat! Mijn huid ziet er stralend en frisser uit. Willem is echt professioneel en weet precies waar ze het over heeft. Ze neemt de tijd om alles goed uit te leggen. Daarnaast is Willemijn erg gezellig in de omgang, waardoor je snel op je gemak voelt
Groetjes, Michael
Khoa•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Mijn vriendin en ikzelf hebben onze peeling behandeling als zeer prettig ervaren. Ook de informatie vooraf was duidelijk. Voor herhaling vatbaar .
Marjan•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Wordt altijd goed uitgelegd en verteld wat ze doen waarvoor t is , altijd overlegd wat jij wil .
En gevraagd hoe t gegaan is wat je ervan vond.
En belangrijk ze nemen echt de tijd voor je nooit gehaast en dat is ook erg fijn.
Helma•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Super blij met de microneedling. Willemijn verstaat haar vak en legt alles kundig uit! Na de behandeling weer een vervolgbehandeling ingepland!