Zeer professioneel en vriendelijk, Jutta denkt graag mee en dat is super fijn!
Gaby•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Het is altijd gezellig met Willemijn, ze is erg vakkundig en denkt goed mee tijdens de behandeling.
Natasja•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik ben altijd zeer tevreden over de manier waarop ik daar behandeld word. De passie en zorgzaamheid zijn duidelijk merkbaar. Ik ben een tevreden klant.