Zeer tevreden over de behandeling! Het personeel was deskundig en vriendelijk, en ik voelde me goed geholpen. Mijn klachten zijn aanzienlijk verminderd. Echt een aanrader!
Manicure
Cansu•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
dit was de beste manicure en pedicure die ook heb gehad