Ik ben super blij met het resultaat! heel erg bedankt Alista Beauty!!
Canan•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Mijn nagels zijn weer prachtig gedaan :-)
Behandeling door Julia Nagelstyliste•Nagelversteviging
Daisy•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik had een geweldige ervaring. De nagelstylist was professioneel en vriendelijk, en mijn manicure ziet er prachtig uit! De salon was schoon en gezellig, en de nagellak blijft verrassend lang zitten. Zeker een aanrader!