Vond het jammer dat de dames alleen in hun eigen taal met elkaar praatten. Ze spraken geloof ik nog net 3 woorden engels met me. Voor de rest een uur in stilte tegenover elkaar gezeten. Nagels zijn gelukkig wel heel mooi geworden, daar ben ik echt blij mee. Maar ik denk dat ik een andere salon ga zoeken waar het klantcontact iets beter is en ze wat meer open staan naar de klant
Charlie•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Top weer behandeld
Felicia•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Super mooi ervaring heel erg bedankt!!
Paula•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Nog steeds super blij met mijn mooie wimpers 😃
Marina•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ze werken heel netjes en snel. Mooie resultaat, ik ben tevreden!