Ging weer heel goed. Ik ben tevreden over het resultaat. Kom zeker weer terug.
Funda•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Iedere x weer wordt de verwachting overtroffen.
Ik kan alleen maar blij worden.
Van alle afspraken is de 1 nog beter dan de ander.
Als het gaat om de behandeling, de verwachting, de hygiëne, de professionaliteit. Alles, maar ook werkelijk alles is 5 ***** en meer!
Monica•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
heel blij mee
Merel•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Deborah is DE topper in het vakgebied! Het is haar zelfs gelukt om van mij (doorschijnend witte vrouw) een vrouw met een kleurtje te creëeren. Zij de de Ferrari onder de tanningstudio's ( en ik heb er de afgelopen 35 jaar velen ervaren).
Monica•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Geweldig professioneel geholpen door Deborah. Beantwoord voorafgaand aan de behandeling geduldig alle vragen en voelde mij tijdens de behandeling erg op mijn gemak. Voel me een stuk zelfverzekerder met een mooi natuurlijk kleurtje, dank je wel Deborah!