Super goeie service, heel fijn geholpen! Werd echt tijd voor je genomen, kom hier zeker vaker terug!
Rico•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel fijn! Je krijgt de juiste informatie voor de afspraak en na de afspraak. Ook tijdens de afspraak erg vriendelijk, duidelijk en zorgzaam! Kom zeker terug 🥰
Nina•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Zo blij met de behandeling. Ik heb voor het eerst een spray tan geprobeerd en was bang dat ik oranje thuis zou komen. Maar niet is minder waar. Ik ben zo blij met het resultaat. Ik ben Zeer professioneel geholpen. Je kan echt merken dat zij verstand heeft van haar vak. Ik kom zeker terug!