Wat een fijne ervaring bij Margaret!! Ze is open, professioneel en eerlijk. Ik kom zeker terug!
Behandeling door Margaret Cosmetisch arts
Judith•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Mijn vrouw was erg tevreden over mijn nieuwe uiterlijk
Koene•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Het wimpers verven heeft Frédérique heel netjes en naar mijn wensen gedaan. Ook zorgt ze voor een prettige sfeer en kan ze veel uitleg geven over behandelingen.
Suzan•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
n.v.t.
Jos•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
het zou fijn zijn als de tv het weer deed, maar verder was alles prima.
ik ben niet voor niets al jaren klant