Erg blij met mijn wimper lifting door Matea! Er was een erg fijne en ontspannen sfeer en geweldig resultaat zonder pijn! Ik kom zeker terug!
Behandeling door ...
Sophie•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Very experienced and professional service. I love the manicure done by Matea. I had done the dry manicure and it’s simply great. It was the first time I have done this type of manicure a couple of months ago, and got addicted.
The salon is clean, nice atmosphere, music and a tea. It’s comfortable and very helpful.
I do recommend the salon and especially Matea.
Behandeling door ...
Anoniem•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
All Beauty is een heel fijne plek waar je al tot rust komt als je binnenkomt. Er heerst een heel fijne sfeer, je wordt ontzettend vriendelijk geholpen en te woord gestaan. De behandeling is altijd zeer professioneel en er wordt uitgebreid de tijd genomen daarvoor. Dat geeft een bijzonder gevoel en kom je niet vaak meer tegen.