Punctueel en vriendelijk. Ik ging zeer tevreden weg.
Maria Amália•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Great salon
Behandeling door ...
Suzanne•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Was very good, I really enjoyed face massage and all face procedure. Really recomend, I like this things!!!
Indre•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Great treatment
Ana•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Kwaliteit in het verzorgen van onze voeten. Helaas een wat klagende sfeer onder de medewerkers en naar ons, dat maakte de beleving en vnl de behandeling die ik kado deed wat minder prettig.