Goede pedicure, vriendelijk personeel. Nette salon met airco, fijne sfeer.
Eline•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
friendly faces and great treatment
Aykut•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Na vorige intensieve pedicure meer tevreden met het resultaat, zowel qua zachtheid van mijn voeten als de kwaliteit van de nagellak (gel). Nu lijkt het alsof er vieze zwarte randjes naast m’n nagels zitten