Always different experience, it really depends who handles your treatment, but overall very good. A good selection of colours and best brands. Today I started with a stagiaire (the manager of the salon does a great job trying to deliver a seamless quality of service by training and following her staff closely), then finished off with another employee, who did an amazing job. Her name is Malou, I recommend her for gentle touch, speediness and precision.
Behandeling door Stagiaire
Rosa•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Matea is super sweet! She explains everything super well before she starts, she is very precise and makes sure you like the color before she does every nail. The BIAB feels and looks very natural. It stays on for more than 3 weeks and still doesn’t chip. Would definitely recommend!
Behandeling door ...
Isis•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
behandeling is altijd goed. ben een trouwe klant.
Anoniem•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Altijd plezierige sfeer, nauwkeurige fijne behandeling. Mijn voeten zijn weer zomerklaar!
Evelijn•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Samen met een vriendinnetje de opi gelcolor pedicure gedaan. Allebei heel blij mee ! Dankjulliewel