De arts is heel Vriendelijk en neemt ruim de tijd, Ze geeft een goede uitleg. Prikken zelf werd ook goed begeleid. Ook krijg je haar directe nummer, voor als er iets onverwachts gebeurd tussen de prik afspraak en de controle afspraak in.
Behandeling door Margaret Cosmetisch arts
Elsa•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd fijn om een behandeling te krijgen in deze salon. De medewerkers zijn vriendelijk en deskundig. Dank weer voor de pedicure met geklak. Zeer tevreden.
Behandeling door ...
Simone•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Tijdens het lakken van mijn nagels zette ik mijn voet ergens neer wat niet juist was, hierop reageerde ze niet heel aardig tegen mij. Waarop ik mij excuseerde.
Ze leek erg geïrriteerd, en dat was voor mijn gevoel niet fijn.
Ook vergelijk ik mijn nagels van mijn vorige keren en deze zijn deze keer niet heel mooi gedaan, jammer.
Anoniem•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Ik ben al drie dagen aan het genieten van een prachtig bruin kleurtje!! Dit ga ik zeker vaker doen!