Prettige Sfeer en leuk en professioneel personeel. Top
Behandeling door Inge
Sasha•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne behandeling, Maaike was heel vriendelijk
Kris•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Heb een heerlijke gezichtsbehandeling gehad. Elke stap werd uitgelegd en na afloop kreeg ik een overzicht wat mijn huid precies nodig heeft. Ik heb producten meegekregen special op mijn huid afgestemd.
Mijn volgende afspraak staat alweer ingepland.