Diana houdt van haar vak en dat merk je bij deze behandeling ze legt alles goed uit en werkt secuur en professioneel. En Diana is ook nog een super vriendelijk en altijd vrolijk alles bij elkaar een absolute aanrader!
Eva•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Professional, attention to detail. Very happy with the results. Looking forward to trying other treatmentsin future!
Chantelle•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne ontspannen sfeer! Erg blij mee.
Joelle•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik had het idee dat ze nog een leerling was. En dus ook moeite had met het omgaan van een bijna leeg flesje. Gelukkig opgelost door een meer deskundige manicuriste.
anneke•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ga altijd naar All Beauty voor mijn nagels. Altijd tevreden.