heel fijne Salon en Diana is niet alleen vakkundig maar ook heel prettig in de omgang. Ik ben nog nooit zo pijnloos gewaxt!
Maayke•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Het was heerlijk ontspannend
Jeanne Hijman•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
De pedicure behandeling was heel prettig, goed en grondig. Het lakken is ook prima en mooi. De corona maatregelen worden ook heel goed in acht genomen waardoor je er als klant ook prettig en veilig zit.
Kortom: zeer tevreden.
Maayke•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer aangename ontvangst, fijne behandeling. Zou een bezoek zeker aanraden!
Anoniem•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Na een mindere ervaring ben ik deze keer heel tevreden over mijn nagels en ben blij dat ik, als service, terug mocht komen. Bedankt!