VoetenSpa is een cadeautje aan je zelf. Heerlijke luxe stoel, lekkere cappuccino en een aardige professionele pedicure. Met nadien, verzorgde voeten met prachtige nagels. Ik kies voor opigel- color omdat ik dan 5-6weken mooie nagels kan houden. Heerlijk.
Ans•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Great treatment. Would recommend!
Katrin•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Mooie en schone zaak met leuk personeel.
Corinne•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Voeten heerlijk onder handen genomen, en nagels mooi gelakt.
Yvonne•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Heerlijke pedicure met gellak
Zachte voetjes mooie nagels
Vriendelijk en professioneel geholpen