Behandelingen bij Diana zijn altijd netjes, snel en erg gezellig!
Lieke•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Heerlijk uurtje voor jezelf. In all rust met vakkundig personeel. Alles aangepast aan de nieuwe 1,5 meter afspraak. Op-I Gellak voor de voeten . Super💅🏽
Jammer dan een koffietje niet bij de regels hoort. Dát had het compleet gemaakt. Hoop dat dat de volgende keer weer wel mag.
Ans•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Prima allemaal
Anoniem•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Zeer ontspannende Bindweefselfacial en pedicure door erg vriendelijke en zeer kundige Kavita!