Was a good experience
Treatment VS price would be better
Anoniem•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik kom hier al jaren. Fijne salon en vakkundige beauticians!
Anouk•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Supermooie wenkbrauwen weer ☺️
Kim•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Onder normale omstandigheden is deze salon heel fijn. Maar zeker nu in de coronacrisis worden er goede maatregelen genomen om iedereen echt een veilig gevoel te geven! Top!