Helaas dit keer niet zo tevreden. 2 uur binnen geweest voor gellak op handen en na een paar dagen laat 1 nagel al los. Door ziekte iemand anders gehad, ze deed haar best maar jammer van het resultaat.
Ilona•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
De behandeling die ik voor mijn wenkbrauwen kreeg pastte heel goed bij wat ik graag wilde; er is dus goed naar mijn wens als klant geluitsterd en voor mij is dat heel belangrijk. Ik was ook erg blij met het resultaat! Ook rustig en professioneel uitgevoerd met goede uitleg en aanwijzingen zodat ik het zelf ook kan doen.
mfg.•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Goede sfeer, mooie voetjes en hele, lieve meiden.
Andrea•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Mooie schone salon. Inge heeft veel ervaring en weet goed wat ze doet. Fijne pedicure met gellak. Ik ga hier zeker nog eens terug.