Altijd een feestje bij jullie in de salon en heel blij met Iris. Boek graag mijn behandeling bij haar in als dat mogelijk is.
Beau•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
De ontvangst en de salon waren super! Het contact met Margaret was als vanouds; professioneel, kundig en eerlijk. Zeer tevreden! Dankjewel :-)
Behandeling door Margaret Cosmetisch arts
Marian•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Zeer professioneel en in een fijne atmosfeer
Behandeling door Margaret Cosmetisch arts
Anoniem•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Fijne avond hier gehad. Op tijd geholpen, wat te drinken aangeboden gekregen, duidelijke uitleg gehad en een prettige behandeling in het algemeen. Zeker een aanrader.