Ik ben tevreden met de salon. Ik zal aanraden. Medewerkers zijn altijd vriendelijke, ik voel me altijd welkom.
Jesscia•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
I’m very happy with the manicure, I’ve never been disappointed
Amélie•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Onverwacht kon ik terecht op vrijdagavond waar ik een geweldige pedicure behandeling inclusief gellak heb gehad. Ik ben met zorg en heel veel aandacht door Fréderique behandeld, echt enorm fijn!