Bij Thamar heb ik altijd even lekker me-time. Ze is open, eerlijk en gezellig. Maar bovenal is ze zéér kundig!! Mijn wenkbrauwen (die van nature niet meer vol en erg licht zijn) en wimpers zien er heel mooi verzorgd, vol en heel natuurlijk uit!!
Behandeling door Thamar•Wenkbrauwen harsen
Marlies•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik ben zeer tevreden!
Behandeling door Thamar•Wenkbrauwen harsen
Joya•12 maanden geleden
Geverifieerde review
Tamar is heel kundig en luistert naar wat je wilt. Mijn wenkbrauwen zijn prachtig en de verf blijft veel langer mooi! Gezellige salon, ben zeer tevreden!
Behandeling door Thamar•Wenkbrauwen harsen
Marja•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Wenkbrauwen laten verven
Behandeling door Thamar•Wimpers en/of wenkbrauwen verven