Thamar is zeer professioneel en ik heb goede resultaten behaald met haar gezichtsbehandelingen. Aanrader!
Behandeling door Thamar•Facials / Gezichtsbehandelingen
Louise•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Top professioneel en prachtig resultaat
Behandeling door Thamar•Wenkbrauwen - threaden
Saskia•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Wat een mooie salon met een prettige sfeer. De eigenaresse is zeer vriendelijk. Ze beoefend haar werkt zeer netjes uit. Heerlijke koffie en makkelijk te parkeren. Kom zeker terug!