Fijne ontvangst en je wenkbrauwen werden netjes gedaan. Ze zei alles wat ze ging doen en deed niks uit het niks.
Zo vroeg of de temperatuur van de wax goed was.
Vond het een hele fijne ervaring.
Kom hier zeker vaker terug
Behandeling door Lina•
Wenkbrauwen - threadenToon alles…
cheyenne•6 maanden geleden
Geverifieerde review
Wimpers waren echt niet goed gezet heel scheef. Sommige zaten niet goed vast en plakte helemaal aan elkaar
Wimperextensions
Mara•6 maanden geleden
Geverifieerde review
Top gedaan.
Wenkbrauwen - threaden
Do•6 maanden geleden
Geverifieerde review
Mooie french gellak laten zetten door Destiny, weer kwaliteit en gezelligheid