Mijn ervaring was niet goed. Ik mocht direct na de klant die voor mij was plaatsnemen, de tafel en apparatuur werden niet schoongemaakt. Met de elektrische veil werd er over mijn nagelriemen heen geveild, hierdoor ontstonden bij al mijn nagelriemen wondjes en bloedingen. De nagels zijn dik aangezet en staan omhoog. Dit is niet wat je mag verwachten van een erkende salon.
Behandeling door Alyssia•Gelnagels
Nicole•6 maanden geleden
Geverifieerde review
Ze weet wat ze doet en is vriendelijk.
Vrouwen harsen - gezicht
Maud•7 maanden geleden
Geverifieerde review
Top
Behandeling door Alyssia•Gellak manicure
Benedicte•7 maanden geleden
Geverifieerde review
Wel vervelend dat er 10 soorten glanspoeder zijn, waardoor je niet weet welke gebruikt is.
Misschien een tip om bij de cliënt in het systeem de laatste kleur lak en poeder te vermelden !!!