Gellak blijft goed zitten elke 8 weken ga ik terug, maar zelfs dan is het nog niet perse nodig.
Behandeling door Alyssia•Gellak pedicure
Maud•8 maanden geleden
Geverifieerde review
Erg tevreden over alle service en behandelingen
Behandeling door Destiny•Wimperextensions
Maud•8 maanden geleden
Geverifieerde review
Geweldig!!! Al meer dan 10 jaar klant en nog nooit ontevreden de deur uit gegaan. Leuke meiden, goede service, altijd vriendelijk en alle behandelingen zijn van goede kwaliteit.
WimperextensionsToon alles…
Maud•8 maanden geleden
Geverifieerde review
Ben zeer goed geholpen. er wordt goed naar je wensen geluisterd en ik acht genomen. Een fijne kapsalon vriendelijk personeel.
Styling door Kim•Permanent
Nelleke•8 maanden geleden
Geverifieerde review
gezellige meid. heeft oog voor detail. ben erg blij met mijn nagels