I was expecting more from a luxury pedicure. It was alright, but it was just like any regular pedicure. The atmosphere seemed a bit serious, a bit too quiet .
Pedicure
Mira•bijna 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Goede prijs-kwaliteit. Gellak ziet er netjes uit. Bepaalde kleuren waren echter op. Daarnaast minpunten voor de hygiëne (vieze werktafels).
Gellak manicure
Anoniem•bijna 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Goed.
Gellak manicure
Anoniem•bijna 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben altijd heel tevreden. Dit keer niet. Mijn gel lak was er dezelfde dag op enkele teennagels al vanaf.