Mijn dochter (12) vond het een leuke ervaring om eens door een professional opgemaakt te worden. Ze mocht allerlei keuzes maken en kreeg goede tips. Bedankt!
Make-up
Gabriëlle•bijna 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Love it gonna go back again 😄😄
Gelnagels
Sónia•ongeveer 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Leuke meiden en tevreden over behandelingen
Wenkbrauwen - threadenToon alles…
Linda•ongeveer 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Super aardig personeel en hele mooie nagels voor een goede prijs
Gellak manicure
Eveline van der Waal•ongeveer 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben tevreden de deur uit gegaan. De dame die mijn nagels heeft gedaan is een gezellige leuke meid. Ik voel me op me gemak en zal zeer zeker de volgende keer weer terug komen.