Mijn haar was in een andere salon helemaal verpest, Chloe wist precies wat er mis was gegaan en hoe ze het voor me kon oplossen. Ik ben super blij met het resultaat!
Vrouwen kleuren
Lisanne•ongeveer 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Het stinkt er enorm naar nagellak chemicaliën.
Vrouwen knippen
Anoniem•ongeveer 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne salon waar je altijd terecht kunt
Gellak pedicure
Jacqueline•ongeveer 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Xxxx
Vrouwen kleuren
Anoniem•ongeveer 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Haar prima geknipt, gastvrije medewerkers. In de salon heerste echter wel een sterke gelnagelgeur die niet zo prettig was.