Very friendly staff and the results were beautiful!
Wimperextensions
Anoniem•ongeveer 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben met open armen ontvangen en ze zijn wel in voor een praatje ik kom zeker vaker langs !!
Wimperextensions
Galiyeva•ongeveer 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Eerste keer dat ik hier mijn haar ben gaan knippen en ik kom nooit meer. Het voelde gewoon heel rommelig steeds dingen pakken en zoeken bij degene naast mij. Medewerkers geen smaak. Echt niet het geld waard....