Sorry to say but I’m totally disappointed! For the amount I paid, I expected professional treatment which was far from that! The lady that helped me was amazing, a very nice beautiful soul but not experienced, not in a professional way that I would expect! I’ve been doing both treatments for a while but this was the most cheap way I could get a facial in a professional salon.
Thank you for your time today but I’d not visit you again an I’ll cancel my next appointment.
Mirabela•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Nette, schone zaak en de medewerkers zijn super vriendelijk!
Nahid •ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Friendly and professional. Can recommend it.
Maurice•2 maanden geleden
Geverifieerde review
Terwijl het om een uitdunnen van mijn armharen ging die behandeld moet worden foor een deskundigr medewerkster, hebben ze een stagsire ingezet voor mijn armen, waar ik nu mijn ernstige zorgen maak over kale plekken, ben zeer ontevreden omdat ik ook aangaf dat ik een docent was die lesgaf in sport, ze waren ongeintreseerd en nsmen mij nirt sereus