Ik ben super tevreden. Leuke sfeer en gezellige meiden. En ik ben ook heel blij met mijn wenkies🥰
Sylvia •ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Denise is erg betrokken en super lief. Zij doet voor mij het verwijderen van pmu. Ze weet wat ze doet en wilt je blij de deur uit zien gaan. We zijn er nog niet maar het ziet er steeds beter uit. Ik ben erg blij dat ik bij haar terecht ben gekomen.
priscilla•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Vee info waar je wat aan hebt en klantvriendelijk!!
Berber•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Vakwerk! Relaxte en gezellige sfeer. Heel fijn. Mijn powderbrows zijn nù al mooi en ze moeten nog genezen. Het kan dus alleen maar mooier worden.
Mireille•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Zo blij met mijn wenkbrauwen. Hebben oude pmu hersteld en nu nieuw gezet. Ben er zo blij mee. En zijn lieve meiden en persoonlijk.