Wat een gezellig ontvangst. De behandeling van zowel full lips en powder brows gedaan en hier werd alle tijd voor genomen. Het was pijnloos en een zeer mooi resultaat. Ik ben er blij mee!
Berkel•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Top gedaan met heel veel zorg en liefde ben heel blij
Ans•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Gezellig en kundig. Ik ben er blij mee!
marita•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Zoals altijd een warm welkom en mijn wenkbrauwen zijn weer helemaal on fleek
Eugenie•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Top! Altijd gezellig en super tevreden met het resultaat! De Eyebrow Mommy BB Cream, is ook echt een aanrader! Wat een glow, I love it!