Zeer professioneel. Denise had alle tijd en werkt zeer precies. Ze luistert heel goed naar je wensen. Ik ben er nu al heel blij mee. Kortom aanrader.
Els•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Super netjes helemaal weer blij met mijn wenkbrauwen . Leuke meiden, altijd gezellig.
natali•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Vandaag voor de eerste keer bij jullie. Wat een lekker sfeertje, heel ongedwongen en lekker gekletst met Jaylee, de bahendeling was zó voorbij en ik ben heel tevreden met het resultaat, had ik het maar eerder gedaan; een heel natuurlijk resultaat!
Bernadette•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Gewoon geweldig gezellig en nog prachtige lippen
yvonne•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Super lieve dames en ben blij en mooi de deur uit gegaan.