Fijne ervaring! Word goed te word gestaan, krijgt indien nodig extra uitleg. Ik kom hier graag vaker!
Kaylee•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel blij met mijn wenkbrauwen en tattoo
Het personeel is heel aardig en lief en gastvrij.
Rosalinde•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer hartelijk en warm ontvangen, ze willen je het echt naar je zin maken er werd meteen koffie aangeboden en later tijdens de behandeling zelfs een broodje….
Ik raad het iedereen aan om hier naartoe te gaan
Monique•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Super goede service en iedereen is altijd even lief!!
Chantal van Lint cvanlintbb@gmail.com•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Wat een gezelligheid! En het resultaat is prachtig!! Dank!