Zeer tevreden, vriendelijk geholpen en van bijna geen wenkbrauwen naar een veel meer sprekend gezicht en mooie wenkbrauwen!
Alesha •meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Super fijn geholpen, goede uitleg over wat er gaat gebeuren en wat ik moet doe qua na verzorging. Het belangrijkste vind ik dat ik me erg op me gemak voel.
Noelle•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Wegens ziek zijn niet kunnen komen. Ik wacht op de volgende afspraak want ik heb al in het voren betaald via Social Deal. Nog geen reactie gehad via de app/ mail.
Marja •meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel aardig. En mooi geworden
Maria•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Professioneel ben erg tevreden met het resultaat en gezellige meiden...aanrader