Een heerlijke ontspannen sfeer. Professionele begeleiding en fijne geruststelling. Er wordt echt de tijd voor je genomen, goede uitleg en nazorg.
saskia•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd vriendelijk, gastvrij, duidelijk uitleggen en weer super mooie wenkbrauwen!
Wendy•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Wat een fijne ervaring! En mooie wenkies natuurlijk! Dank je wel 🥰
Claudia•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
De afspraak was gezellig maar het belangrijkst was het resultaat en die is uitstekend ik heb weer prachtige wenkbrauwen.
Ben heel tevreden.
Lieve groetjes Thea
Thea•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Super blij toen ik uit de salon kwam maar toen ik thuis iets beter keek, schrok ik me kapot! Wenkbrauwen zijn enorm ongelijk, de verf is er naar een keer douchen meteen af. Zeker niet voor herhaling vatbaar.