Wat een toppers , ik was al huiverig over mijn wenkbrauwen te laten verven, laat staan in de juiste vorm laten epileren ( wax en touw) maar wat een vak vrouwen! Weg vriendelijke, en nemen echt de tijd om alles uit te leggen ! Ik durf nu bij deze dames mijn wenkbrauwen te laten tatoeëren( semi permanente make-up) super fijn op mijn gemak en bij naar huis !!!
Hayley•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Professioneel, erg gezellig en ga zeker vaker👍🏼
Carla•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele fijne salon, goed en kundig geholpen!
Amarins •bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Super blij met mijn nieuwe look!
Xxx
Mandy•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd blij als ik bij de zaak kom. Word bij naam aangesproken en een heel mooi eindresultaat!