Jaylee is zeer deskundig en zorgvuldig. Ze neemt alle tijd en luistert goed naar je wensen en geeft professionele adviezen. En Jaylee is heel vriendelijk :)
Joke•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Super tevreden met mijn wenkbrauwen en wat een gezellige sfeer is er bij jullie!
Mascha•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Denise is de aller beste. Niemand kan ze zo mooi maken als zij kan!!
Rachelle•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik heb de behandeling als heel prettig ervaren. Kundige, lieve mensen. De behandeling deed geen pijn en ik ben erg tevreden over het eindresultaat!
Melanie•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Je wordt op je gemak gesteld en er wordt uitgelegd wat ze gaan doen. Dat heb ik als zeer goed ervaren.