Ik kom er voor de tweede keer en de sfeer is heel toegankelijk en fijn. Afspraak is tot nu toe altijd op tijd. Ik kom er graag. Ik ben nog zoekende wat ik precies mooi vindt passen bij bij en ik wordt vriendelijk geïnformeerd naar mogelijkheden. Niet opdringerig. Bijzonder dat ik salon kan uitlopen zonder betaling te voldoen met het vertrouwen dat de Tikkie goed komt. Dat is vertrouwen hebben.
Naoual •bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Leuke zaak die gerund wordt door hele leuke mensen die ervaring hebben en hart voor de zaak hebben. Kom er graag voor de microneedling behandeling en mijn wenkbrauwen.
Bianca•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Weer mooie volle wenkbrauwen
kelly•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Vriendelijke dames, met oprechte interesse en kennis van zaken
Carola•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Je wordt altijd lief verwelkomd
Super professioneel en de koffie staat klaar!