Professionele en hygiënische pedicure. Mooie salon en het is ook nog eens gezellig bij Marieke.
Tevreden klant!
Behandeling door Marieke
Sharon•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
De salon ziet er mooi en verzorgd uit. Marieke is vakkundig, werkt vlot en zorgvuldig. En Marieke is daarnaast ook aardig en gezellig, ik voelde mij direct op mijn gemak bij haar.