Goede, professionele en vriendelijke pedicure. In een mooie, schone en sfeervolle ruimte.
Behandeling door Marieke
Sharon•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Prima behandelingen al 20 jaar konen we bij haar. Als je zo lang blijft en haar volgt vanuit Diemen naar Amstelveen, naar Badhoevedorp, moet ze wel goed zijn.
Behandeling door Marieke
Simon•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Lekkere behandeling, snel en altijd gezellig
Behandeling door Marieke
Benjamin•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Specialist en goede locatie
Behandeling door Marieke
Susan•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele fijne ontspannen pedicure behandeling.
Lekker bijkletsen met een kopje koffie en daarna op wolkjes de dag weer door. Dnk je wel Marieke!